In depozit sau la parteneri
In orice localitate
Timisoara, Iuliu Maniu 21c
Cumparatorul suporta toate cheltuielile de transport, atat cele aferente livrarii cat si cele aferente unui eventual retur. Exceptie face urmatoarea situatie: Comenzile ce depasesc 150Ron beneficiaza de livrare gratuita! Costul transportului la retur este suportat de catre Cumparator inclusiv pentru comenzile ce depasesc 150 Ron si a caror livrare este gratuita. In cazul retururilor, contravaloarea costului de transport va fi scazuta din suma returnata Cumparatorului (acestuia i se va transfera in contul bancar contravaloarea produselor returnate din care se va scadea costul transportului la retur).
Livrarea se efectueaza prin curierat rapid cu unul din partenerii nostri.
Ne rezervam dreptul de a intarzia/refuza o livrare in cazul in care ati optat pentru plata on-line insa suma virata nu este evidentiata in conturile noastre pana la termenul limita stabilit pentru vanzare.
Livrarea se face numai pe teritoriul Romaniei, de Luni pana Vineri, in 1-5 zile lucratoare de la plasarea si confirmarea cu succes a comenzii, la adresa specificata. Pentru situatiile in care transportatorul doreste sa majoreze tariful de livrare, ne rezervam dreptul, la randul nostru, sa modificam acest pret, fara o notificare prealabila. Majorarea de pret intra in vigoare si se aplica tuturor livrarilor expediate dupa anuntarea majorarii, cu excepţia celor aflate in procesul de livrare.
In cazul in care livrarea produselor nu se efectueaza in termenul stabilit, aveti dreptul la rezoluţiunea contractului. In acest caz, va vom rambursa fara intarzieri nejustificate toate sumele platite in temeiul contractului in decurs de cel mult 15 zile calendaristice de la data la care ne-ati comunicat decizia de terminare a contractului pentru motivul de mai sus, cu conditia ca decizia dvs. sa ne parvina inainte de livrarea efectiva a produselor comandate.
Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat dvs. in momentul in care dvs. sau o parte terţa desemnata de dvs., alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor comandate.
Nu acceptam onorarea comenzilor prin transportatori indicati de dvs. Prin acest contract, doar TrustMotoShop poate avea optiunea alegerii transportatorului.
In cazul in care clientul solicita in scris sau telefonic, ulterior lansarii comenzii, modificari asupra comenzii, termenul de livrare va fi de 1-5 zile lucratoare de la momentul ultimei interventii pe comanda initiala.
Ne rezervam dreptul de a nu mai onora si expedia comenzi persoanelor care nu si-au indeplinit obligatiile contractuale, pecuniare sau de alta natura fata de TrustMotoShop.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a anula comenzile asupra carora se solicita mai mult de 2 modificari din momentul plasarii si a celor cu date de contact incomplete/incorecte in lipsa unui raspuns din partea Cumparatorului.
Dupa doua incercari de livrare nereusite, efectuate de catre firmele de curierat partenere, comanda dvs. va fi considerata anulata, iar acest contract reziliat.
Ne rezervam dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul carora se inregistreaza cel mult doua comenzi a caror livrare nu a putut fi efectuata cu succes in decurs de o luna.
DREPTUL DE RETRAGERE
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.
Pentru cumparaturile online cu livrare prin curier:
Va informam ca beneficiati de o perioada de 14 zilecalendaristicede la primirea coletuluipentru a ne informa cu privire la retragerea din contract si pentru a returna Bunurile, fara a fi nevoit sa va justificati decizia de retragere şi fara a suporta alte costuridecat cele prevazute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14 din OUG nr.34/2014, adica sa achitati:
– costurile suplimentare in cazul in care ati ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de Vanzator;
– costurile directe legate de returnarea produselor;
– sunteti responsabil si in ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionarii produselor.
RETUR
RETUR
Cumparatorul suporta toate cheltuielile de transport, atat cele aferente livrarii cat si cele aferente unui eventual retur. Exceptie face urmatoarea situatie: Comenzile ce depasesc 150 Ron beneficiaza de livrare gratuita! Costul transportului la retur este suportat de catre Cumparator inclusiv pentru comenzile ce depasesc 150 Ron si a caror livrare este gratuita. In cazul retururilor, contravaloarea costului de transport va fi scazuta din suma returnata Cumparatorului (acestuia i se va transfera in contul bancar contravaloarea produselor returnate din care se va scadea costul transportului la retur).
Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, documentatia complete, cu etichetele intacte).
NU vor fi acceptate la retur (enumerarea nu este limitativa):
– Produsele care nu mai au ambalajul original al producatorului in care a fost livrat;
– Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului ori eticheta de retur sunt deteriorate sau lipsesc;
– Alimentele achizitionate;
– Produsele purtate, spalate, deterioriate sau care miros a parfum;
– Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sanataţii sau din motive de igiena şi care au fost desigilate de consumator;
– Produse de ingrijire personala: Cosmetice, Parfumuri, Produse pentru igiena intima si igiena dentara;
– Produse din categoria Jucarii (de ex: lego, fluiere, trompete), Copii & Bebe (de ex: scutece absorbante de unica folosinta), petshop (de ex: cosuri, jucarii, accesorii);
– Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
– Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
– Inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
– Ziare, periodice şi reviste;
– Imprimante sau multifunctionale ale caror consumabile au fost desigilate;
– Echipamente cu licente OEM activate (licente preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop);
– Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;
– Echipamentele protejate de parole introduse de utilizator sau cele care au configurate conturi personalizate ale utilizatorilor ce impiedica aducerea dispozitivului la starea initiala din punct de vedere software;
– Aparatele de aer conditionat care au fost montate, aparatele de bucatarie care au fost folosite, masinile de calcat care prezinta urme de utilizare (zgarieturi pe talpa, urme de calcar, etc.), aspiratoare care au fost folosite, aparatele de bricolaj care au fost utilizate.
NOTǍ: Daca se constata ca nu sunt indeplinite conditiile mentionate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitata, iar coletul va fi retrimis catre Cumparator acesta urmand sa suporte si costurile de retrimitere.
In cazul in care produsul returnat prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, purtare, spalare sau care miros a parfum, utilizare, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii ori documentatie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abateri repetate savarsite de client (de ex: produse ce nu apartin TrustMotoShop, produse cu termen de returnare depaşit, produse purtate), inclusiv pentru refuzuri constant si repetate de preluare a comenzilor lansate de pe un cont de client etc. fara o notificare prealabila.
Din motive operationale, nu se pot schimba produse sau masuri. Pentru a primi un alt produs sau o alta masura pentru un anumit articol, trebuie sa se plaseze o noua comanda.
Pentru cumparaturile online cu livrare prin curier:
Cumparatorul este obligat sa notifice TrustMotoShop intentia de a returna conform termenului stipulate in sectiunea intitulata RETURNARI, alegand una dintre urmatoarele variante:
a) prin completarea formularului de retragere existent pe site in sectiunea Returnari.
b) printr-o declaraţie neechivoca in care sa va exprimati decizia de retragere din contract si pe care sa ne-o trimiteti scris via e-mail pe contact@trustmotoshop.ro.
Pentru orice comanda returnata: CumparatorulTREBUIE sa returneze produsele, ambalate corespunzator, prin intermediul firmei de curierat convenite cu TrustMotoShop.
Formularele completate dupa expirarea termenului de 14 zile calendaristice nu vor fi luate in considerare.
Nu acceptam onorarea comenzilor prin transportatori indicati de dvs. In acest contract, doar Vanzatorul poate avea optiunea alegerii transportatorului.
Toate coletele continand produse returnate se vor trimite catre: TrustMotoShop – Departament RETURURI.
Contravaloarea produselor deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs sunt suportate de catre dvs.
In cazul exercitarii dreptului de retragere, nu mai tarziu de 14 zilecalendaristice de la data la care ne-ati informat si inapoiat Bunurile va vom rambursa toate sumele pe care le-am primit drept plata din partea dvs. exceptand costul transportului atat la livrare cat si la retur, fara intarziere nejustificata astfel:
Transfer bancar in termen maxim de 30 zile lucratoare de la momentul confirmarii receptiei si verificarii integritatii coletului returnat. In acest caz, Cumparatoruleste obligat sa mentioneaza numarul contului IBAN si numele titularului de cont.Tr